dinsdag 22 januari 2013

Mijn stash (make-up)

Tja, wat moet je als beginnende blogger als één van de eerste artikelen hebben? Mijn stash natuurlijk! Je ziet dan gelijk wat ik allemaal in mijn collectie heb. Bij de foto's staat welk product het is. Mijn stash is klein (maar fijn ;-)), maar ik ben er heel tevreden over. Ben je er klaar voor?

Dit is mijn make-up stash. De foto is iets verouderd, ik heb ook nieuwe producten. Ik zal mijn stash als het echt nodig is updaten in een nieuw artikel met nieuwe foto's.


Yeah, oogschaduw! (Links: Essence Natventurista 01 Barefoot Trough The Moss. Rechts: Oogschaduwdoosje dat ooit bij Meiden Magazine zat.)
Swatches. (Links: Essence. Rechts: MM.) Het lijkt misschien slecht gepigmenteerd, maar op je ogen heb je daar echt geen last van.
Nog wat meer. (Links: HEMA naamloos, wat een pans! Midden: Daar heb je hem weer, I love it sooo much! Rechts: HEMA, ook naamloos :-()
Oogpotlood. (Boven: Catrice 100 Name It As You Like!. Midden: Essence I love Rock kohl pencil. Onder: Etos Kohl 002.)
Swatches. (Links: Catrice. Midden: Essence. Rechts: Etos.)
Dit is een Etos primer. Ik gebruik hem als oogschaduwbasis, soms ook op mijn gezicht.  Als oogschaduwbasis werkt hij erg goed!
Yay, mascara! Ik hou van mascara! (Boven: Essence Get BIG Lashes waterproof. Midden: NYC Sky Rise 842 Black. Onder: Mascaraatje van Meiden Magazine, ik gebruik hem alleen voor de onderste wimpers.)
Borsteltjes. (Boven: Essence, midden: NYC, onder: MM.)



Gezichtsproducten. (Links: Een in 1000 stukjes gevallen bronzertje van Meiden Magazine. Rechts: Etos Lip & Cheek tint (niet meer te koop).)
Swatches, doe je best om ze te zien! De producten zijn heel licht. (Links: MM, rechts: Etos)


Lipproducten. (Boven: glossje van... Meiden Magazine! Midden: Rimmel Vinyl Max lipgloss in Outrageous. Onder: NYC Applelicious Glossy Lip Balm in Pink Lady.)
"Meid, nee, meen je dat nou? Swatches? Wat een verassing!!!" :-) (Links: NYC, midden: Rimmel, onder: MM.)
Kwasten. Ondertussen heb ik er al meer, maar ik ben druk bezig met reviews. De zilveren kwastjes zijn van MAX (Action, I know. Heb ze gekregen.) De gouden kwast: geen idee! De zwarte kwast: HEMA. Het mascaraborsteltje: Essence. Die zat bij de Volumizing Lash Powder.)

Poepoe, wat een foto's! Hopelijk vonden jullie het leuk! Let op: dit is een wat oudere foto. Van producten die niet op de foto staan komen later nog reviews. Van sommige producten op de foto ook hoor, maar voor de duidelijkheid.

XXX Lytje

2 opmerkingen: