woensdag 17 juli 2013

Etos mini lipgloss

Jep. Ik review veel lipproducten. Ik weet het. Ik probeer om er wat meer afwisseling in te krijgen, maar ik vind dit wel het leukst om te behandelen ;-)

Etos heeft weer een leuke actie! Kunnen jullie je nog de schattige flesjes spaarnagellak herinneren? Zo schattig! Sinds 10 juni is er een soortgelijke actie: bij besteding van €15,- mag je een van de 6 kleuren mini-lipgloss meenemen. Is het wat?



Allereerst: de actie loopt tot 17 juli (vandaag! Aah!). Ik kon de review echt niet eerder maken aangezien ik de glossjes gisteren pas kreeg (dankjewel mam en pap :-)). Mocht je ze willen hebben, wees er dan heel snel bij. Of lees je eerst de review?



Ondanks het schattige, kleine formaat van de glossjes is de applicator erg fijn. Voor beide lippen hoef je hem maar een keer terug te dippen. Ook verdeelt hij de gloss mooi over de lippen.



Dit zijn de swatches. Hm. Er komt niet veel kleur vanaf. Bij de transparante is dat natuurlijk volkomen logisch, maar ik had het leuk gevonden als er in de roze kleuren meer pigment zat. Met de glitters zit het echter wel goed.



Dit is de transparante. Prima. Niks bijzonders, niet plakkerig, mooizo.


Dit is de lichtroze variant. Van de kleur zie je niks terug (misschien als je lichtere lippen hebt?), maar het glittertje is best mooi. Wel vreemd dat deze wel behoorlijk plakkerig is?


En dit is de donkerroze. Op de lippen gewoon hetzelfde als de lichtroze gloss, inclusief plakkerigheid.


Wat vind ik van de glossjes? Mwah. De transparante gloss is best goed! Hij zit lekker, plakt niet en voorziet je lippen van een mooi glansje. Over de gekleurde (nou ja, gekleurde) varianten ben ik wat minder te spreken. Ze zijn best mooi, maar ik had iets meer kleur verwacht. Ook vind ik het vreemd dat deze twee wel plakken en het kleurloze zusje niet.
Wil je nog een glossje scoren? 3 tips:
1) ga voor de transparante
2) wees er snel bij, vandaag is de laatste dag
3) zorg dat je €15,- te besteden hebt ;-)

XXX Lytje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten